Home made



Een blog over heel veel soorten handwerk, van haken tot stempelen (en weer terug...)


woensdag 20 maart 2013

Lavendel, etuitjes, lettertang

Ik heb zin in de zomer. Ben de kou en sneeuw zo zat. Ook de kale bomen en lege tuin vind ik maar triest.

Lekker eigenwijs ben ik vandaag lavendel gaan haken.

Ook heb ik twee etuitjes (of hoesjes) gemaakt om haaknaalden in te doen voor onderweg. Het idee komt van By Miekk. Het zijn boorden van mouwen van een overhemd! Die heb ik een beetje opgevrolijkt en voilĂ ! Ik ben er blij mee.

Bij Psikhouvanjou heb ik een lettertang gekocht. Heel leuk om alles een labeltje te geven ;-)









2 opmerkingen:

  1. Wat leuk ! vooral de lavendel. Echt.mooi.
    Groetjes, Diana @DeHandwerkster

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk! En die lettertang daar ben ik jaloers op..

    BeantwoordenVerwijderen