Home made



Een blog over heel veel soorten handwerk, van haken tot stempelen (en weer terug...)


zondag 13 oktober 2013

Boekbespreking Mollie Makes Animals & Friends


Er zijn de laatste tijd weer zoveel haak- en knutselboeken uitgekomen dat ik het bijna niet bij kan houden. Mijn kast staat weer helemaal vol met nieuwe boeken die ik allemaal nog uit wil pluizen!

Het boek wat vandaag voor mij ligt is de Mollie Makes Animals & Friends. Een boek over haken, breien, papercraft en meer.



Het is een handzaam boek met een mooie stevige dikke kaft in een handzaam formaat (maar daar gaat het natuurlijk niet om........).


Het eerste wat me opvalt (en wat handig is) is de inhoudsopgave. Hier kan je namelijk gemakkelijk kiezen wat je wilt gaan doen. Iets van vilt maken, papier, haken of juist werken met applicaties. Dit bevalt me wel.

Er staan 20 gebreide, genaaide, gehaakte en geknipte projecten in van verschillende ontwerpers. De foto's zijn mooi, groot en duidelijk, de uitleg is ook goed. Er staan per project meerdere foto's bij met uitleg.



Al met al een mooi boek waar ik zeker veel uit ga maken. Niet een boek waar ik snel mee klaar ben lijkt me.



Gekocht bij Bol.com voor EUR 14,95

1 opmerking:

  1. Oh wat handig dat je dit doet. Het boek lijkt mij ook wel erg leuk! Kom maar op met volgend boek!

    BeantwoordenVerwijderen