Home made



Een blog over heel veel soorten handwerk, van haken tot stempelen (en weer terug...)


woensdag 5 februari 2014

Haakmiddag 12 april 2014

Wij (Mara van MaraMaakt.nl, Anita van http://tryingtoquilt.blogspot.nl/ en ik) gaan een haakmiddag organiseren.

Vanmorgen hebben we elkaar voor het eerst ontmoet en plannen gemaakt voor de haakmiddag. De datum staat al vast, het wordt 12 april 2014 (zet maar vast in jouw agenda).

Met een locatie zijn we druk bezig maar het gaat in ieder geval in de Randstad worden, omgeving Haarlem (waarschijnlijk.....).

De uitnodiging volgt nog op de drie bloggen wanneer er meer duidelijkheid is.

Ik ben nu op zoek naar (web)winkels die reclame willen maken door iets in de goodiebag te stoppen. Heb jij een (web)winkel en wil je daar graag reclame voor maken, maak jij mooie dingen en wil je dat graag laten weten of weet je iemand? Laat het me weten! Ik denk dat het om ongeveer 25 dames (en misschien ook wel heren) gaat.

Ik heb er nu al zin in!

Wie weet ontmoeten we elkaar op 12 april :-)


3 opmerkingen:

  1. Hmmmm... Aangezien dat wel heeeel dicht bij huis is, wil ik misschien wel komen. Leuk idee in ieder geval!

    Anne-Marie (http://ansgeflans.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, heb je ook connecties met De Haakbrigade? http://dehaakbrigade.blogspot.nl/p/contact.html Die zitten ook in Haarlem (Arianne is een schoonzus van mijn zus) :)
    Misschien heb je daar wat aan. Succes met je haakmiddag! Helaas zit ik te ver weg (Zwolle)...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Maaike, ik doe mee, je kunt goodies van mij verwachten erg leuk!! www.creamijn.nl
    Spreek je wel via de mail! Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen