Home made



Een blog over heel veel soorten handwerk, van haken tot stempelen (en weer terug...)


vrijdag 12 juni 2015

Ben je benieuwd hoe het er bij Maaikoe uitziet?


Maaikoe past nog net in één kamer (eigenlijk niet want het verpakkingsmateriaal staat al ergens anders) en in die kamer is het als garen- en freubelfan een feestje om te verblijven :)

Ik heb bollen garen tot aan het plafond en bakken vol met knopen, kralen en bedels.


Natuurlijk heb ik eerst even de kamer opgeruimd zodat je ook het bureau kunt zien. Normaal liggen er allemaal pakjes, papieren, nieuwe producten, voorraad zakjes, etc. Je begrijpt het wel :).



Je stapt naar binnen en links, rechts en achter je staan kasten met garen, bakken, haaknaalden, haakboeken, enz.


In een antieke letterbak zitten de bedels en een aantal kralen (de kleinere). Ik ben heel blij met deze bak want zo is het lekker overzichtelijk. De knopen en de rest van alle spullen zitten in bakken.


Nu snap je vast beter waar ik dit blog mee begon, dat het voor een garen- en freubelfan een feestje is om in mijn kamer te zijn!

Dit blog heb ik geschreven voor de Webwinkelhelden. Wil je hier meer over weten? Klik dan op onderstaande foto.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten