Home made



Een blog over heel veel soorten handwerk, van haken tot stempelen (en weer terug...)


donderdag 22 mei 2014

Clover Amour Haaknaalden

In mijn webwinkel verkoop ik Addi Swing haaknaalden. Dit zijn ergonomische haaknaalden met een rare vorm.

In verband met die rare vorm (en het feit dat je er echt wel even aan moet wennen) kreeg ik allerlei verzoeken of ik niet ook de Clover Amour haaknaalden in de webwinkel wilde zetten.

........... en wat doe je dan, je gaat op onderzoek uit en  tadaaaaaaaaa, ik verkoop sinds gisteren ook Clover Amour haaknaalden.


Ook deze haaknaalden zijn ergonomisch, hebben een afgevlakt handvat voor een betere grip, een mooie gladde haak en komen ook in vrolijke kleurtjes.




Ik heb de maten 2, 2.5, 3, 3.5, 4, 4.5, 5, 5.5 en 6. Ze kosten nu EUR 6,75 omdat ze nieuw zijn :-)

Kom je langs bij www.maaikoe.nl

Ik zet de virtuele koffie vast klaar!

5 opmerkingen:

  1. Als je eenmaal deze haaknaalden hebt, wil je niet anders meer! Tenminste dat is mijn ervaring! Helaas ga ik ze dus niet bestellen bij je, maar ik heb nu wel reclame gemaakt!
    Succes verder!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja wat mij betreft zijn deze clover amour naalden echt de fijnste! Maar ik heb deze maten allemaal al... :) ik heb gehoord dat ze nu ook de kleine maten (onder de 2) voor het fijnste haakwerk hebben? Als je die ook in je assortiment opneemt dan hou ik me aanbevolen. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Morgen staan ook de maten 1 en 1,5 in de webwinkel :) Wat zijn die klein!

      Verwijderen
  3. Ik ga ze nog wel bestellen want ik ben nog niet helemaal compleet!
    Moet het even nakijken, maar het komt er aan!!
    En colver? Dat zijn de fijnste!!

    Groetjes,
    MArian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ze zojuist besteld!! 2, 2,5 en 5,5!! Ben ik lekker compleet!!
    Heerlijk dat je ze in de aanbieding hebt!!
    Alvast bedankt hoor!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen