Home made



Een blog over heel veel soorten handwerk, van haken tot stempelen (en weer terug...)


zaterdag 17 mei 2014

Group give-away



Ja, ik doe voor het eerst mee met een GROUP GIVE-AWAY

Wat houdt zo'n group give-away in?

Het idee van deze group give-away is dat een groep bloggers tegelijk een give-away organiseert. Deze komt dus op alle blogs tegelijkertijd online en sluit op dezelfde dag. 

Iedere blogger heeft zelf verzonnen wat er weggegeven gaat worden.

Op alle blogs die meedoen vind je dus een give-away met alle links naar de andere bloggers.

Je mag natuurlijk op alle blogs meedoen aan de give-away! 

Wat geef ik weg?

Ik geef een "Maaikoe pakketje" weg met daarin drie bolletjes katoen en wat goodies van Maaikoe (want extra reclame voor mijn webwinkel is altijd fijn)!



Wat moet je ervoor doen?

Natuurlijk moet je volger zijn van mijn blog, een verzendadres in Nederland hebben en hieronder een berichtje plaatsen dat je mee wilt doen.

Wanneer weet je of je hebt gewonnen?

Op 31 mei 2014 sluit de  give-away en worden de winnaars in een blogbericht bekend gemaakt. 

Welke bloggers doen er mee?

62 opmerkingen:

  1. Wat een leuke give away ik ben dol op bolletjes en zeker als ze zo'n vrolijke kleur hebben dus ik doe graag ,mee. groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woeiii! Wat een mooie zonnige kleuren hebben jouw bolletjes! Ik doe graag mee! :-)

    Lieve groetjes, Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joepie de poepie! Ik doe ook mee....

    Groetjes,

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeeh wolletjes!! Ik wil graag een kansje maken. Ik volg je via Bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh wat leuk ik doe heel graag mee,fingers crossed! want het zijn prachtige kleurtjes en katoentjes zijn altijd wekom...ik ben ook met een give away in de weer dus hou mijn blog binnenkort ook in de gaten! ;-)

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk!!! Ik kan wel wat kleur gebruiken :) Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh leuk zeg! Ik doe graag mee, extra bolletjes zijn altijd welkom, zeker in van die vrolijke kleurtjes. Bedankt voor deze kans! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een snoepige kleurtjes helemaal mijn ding.
    Via kralalien ben ik bij je terecht gekomen. Ga gauw je website bezoeken
    Iedereen veel geluk!
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat super leuk en wat een lieve kleurtjes. Ik ga je zeker volgen en natuurlijk even een kijkje nemen in je webwinkel (nieuwsgierig). Ik doe graag mee voor dit leuke pakketje.

    Groetjes Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, ook al zo leuk!!! En wat een super kleurtjes!!! Ik doe heeeeel erg graag mee! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ontzettend leuke kleurtjes! Ik doe ook graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijke kleurtjes Maaike! Ik doe graag mee met de winactie!
    Liefs, Carolien (@Kralalien)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel graag wil ik meedoen
    Groetjes en een fijne zondag
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Maaike, wat leuk! Ik ding graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtige kleurtjes waarvoor ik graag een kansje waag

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een super kleurtjes, ik doe graag mee
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel toffe give-away, maar kan helaas niet meedoen wegens belgisch adres ;)
    Succes aan de deelnemers !
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Bolletjes, altijd super!!! <3 :) Ik wil wel een kansje wagen...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben verslaafd geraakt aan haken, ik doe graaaaaag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je een leuke blog!! Ik ga je volgen en doe natuurlijk graag mee met de give-away!
    Groetjes Simone
    http://haakennaai.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk! Ik waag graag een kansje! En ik zet je webwinkel in mijn favorieten, want je bent niet duur!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Leuk dat ik bij jouw favorieten sta :-)

      Verwijderen
  22. Natuurlijk ga ik je blog volgen! Dat is sowieso al leuk. En als ik dan ook nog de give away win, zou dat helemaal geweldig zijn.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik ben je blog gaan volgen! Leuke give away! Ik doe graag mee. Houd ook mijn blog in de gaten, want ik kom er ook aan met een give away!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik doe graag mee met je give away, eerlijk is eerlijk ik heb me zojuist aangemeld als volger van je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk ik doe ook mee!
    En word volger natuurlijk!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Weer een nieuwe volger erbij hoor! En ik doe natuurlijk graag mee aan je giveaway.....wat een heerlijke kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke give away. Die groene kleur is de kleur die juist nodig heb om een Jossie te haken op verzoek van zoon lief en dan in dit groen. Dus ik ga duimen hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. He wat leuk!! Ik had je blog al eens bekeken, maar nooit volger geworden dat ga ik nu doen!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuk, ik doe ook mee.
    Ik ga je volgen.
    Jikke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat leuk zo'n groeps give a way... som kom ik langs blogs die ik nog niet eerder heb gezien...
    Ik ben je maar direct gaan volgen. Leuke blog / site heb je... Misschien wil je mij ook volgen of een keer bezoeken? http://cute-amigurumi.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik kom hier via Ambers Creaties en ben blij dat ik de link heb gevolgd. Ik ga je volgen, wil HEEEEEEEL graag mee doen met je give away en ga gelijk bij de andere van de groeps give away kijken. super leuk. dank jullie wel.

    lieve bloggroetjes Pétra.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik kom ook hier via Margaret van Ambers Creaties. Ben gelijk volger geworden, en doe graag mee met je give away! En nu ga ik de andere blogs ontdekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Super leuk al die give way's! Maar deze kleurtjes zijn heel mooi en heel geschikt voor de bloemetjes die ik wil haken. Dus zou heerlijk zijn als ik won. Nu snel bij de andere blogs kijken.

    De Handwerkmiep

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Nou die kleurtjes spreken me erg aan. Ik kende je blog nog niet maar ben nu volger geworden , leuk .

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik zou graag meedoen met deze give away, omdat ik graag deze mooie kleurtje zou willen winnen.

    groetjes Lammy

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ow ja... Ik wil meedoen! Wat een fijne kleurtjes.
    Ik plaats natuurlijk ook meteen een linkje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat geweldig!!!
    Ik doe altijd mee als er bolletjes te winnen vallen haha!
    Die lente-kleurtjes maken me ook zo vrolijk, ik zie al meteen wat ik hier allemaal mee kan maken.

    Groetjes Elisa
    (En dat linkje komt deze middag op mijn blog te staan, nu eerst snel gaan klaarmaken voor school ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Heb gebrobeert om volger te worden lukt nu niet maar ga het weer proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is het je gelukt om volger te worden? Waar gaat het mis?

      Verwijderen
  39. Wat een heerlijke kleurtjes!!!
    Ik ben hier via Mamalous gekomen en ben gelijk volger geworden.
    Natuurlijk wil ik ook wel graag die bolletjes winnen....
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Joepie!! Dankzij de via via linkjes weer een superleuk blog ontdekt! Ik doe graag mee met je give away!

    Je hebt er weer een volgertje bij hoor!

    Groetjes Henrike

    www.eendraadjelos.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Een nieuwe blog ontdekt en bij je winkeltje ga ik ook even kijken.
    Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Leuk om weer eens ergens anders terecht te komen. Ik volg je via email :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik doe graag mee aan je give-away. ik volg je al een tijdje. Leuke creaties hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ontzettend leuk dat jij mee doet met de groepsgive away, ik kende jouw blog nog niet, maar ik heb al leuke dingen gezien. Dus ik ben je meteen gaan volgen die bloglovin. Altijd leuk om weer ideeën op te doen voor mijn eigen creaties!
    Maar ik wil natuurlijk graag winnen, dus ik doe natuurlijk graag mee met de give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Leuk leuk leuk! Wat een mooie kleurtjes! Ik doe graag mee met deze give-away (ga er spontaan van rijmen hihi).

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat leuk zo een eigen merk! Ik doe heel graag mee met deze leuke give-away en zal je ook gelijk gaan volgen!
    Fijn weekend!
    Gr. Angel

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een gave kleurtjes! En wat een leuk idee, zo'n group give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een leuke actie! Zou graag meedoen maar het is me niet helemaal duidelijk hoe ik je blog kan volgen...

    BeantwoordenVerwijderen
  49. nou jaaaaaaaaaaaaaa, kom ik er zo toch achter dat ik jouw blog nog helemaal niet volg. belachelijk *tikt zichzelf op de vingers*.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hoi, wat een leuke site. Ik heb me gelijk aangemeld voor jouw nieuwsbrief.
    Goede actie waarvoor ik graag in aanmerking wil komen, kan ik gelijk nog meer EarlyBirds gaan haken. Mijn 1e kleinzoon was 6 weken te vroeg geboren en ik weet dus hoe deze kleintjes iets te friemelen willen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ik doe graag mee, want deze bolletje zijn wel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Helemaal mijn kleuren! Ik doe mee. Super idee zo'n group give away!
    Groetjes Jessica www.troetelsenzo.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  53. haakgaren winnen!
    wie wil dat niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat een leuke give away, super mooie kleurtjes en ik zag dat je een webwinkel hebt, die staat bij mijn favorieten voor de volgende keer als ik wat wol wil bestellen!!

    Groetjes
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  55. En zie hier .......... nog zo'n leuke blog, je blijft hier lezen en kijken ! Gave winkel ook trouwens, leuk hoor !
    Mooie en frisse, vrolijke kleurtje's heb je daar uitgezocht ! Daarvan krijg je echt de lente en de zomer in je bolletje :-):-)
    Gauw bij favorieten geplaatst en natuurlijk volger geworden :-)
    Groetjes,
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen