Home made



Een blog over heel veel soorten handwerk, van haken tot stempelen (en weer terug...)


zondag 1 juni 2014

Uitslag Group Give Away




Wat waren er veel reacties op de group give away, super leuk dat jullie allemaal hebben meegedaan.

Ik heb alle namen opgeschreven en in een doosje gedaan en mijn jongste zoon heeft een lootje getrokken.

Wie heeft er gewonnen:


Anita Oele-van de Grint

Stuur je me een bericht op info@maaikoe.nl met jouw adres dan komt het Maaikoe pakketje jouw kant op!

Niet gewonnen maar wel zin in een actie? Volgende week komt weer de maandelijkse nieuwsbrief uit van Maaikoe met nieuwtjes omtrent mijn webwinkel en natuurlijk weer een nieuwe actie.

Heb je je nog niet ingeschreven maar wil je wel op de hoogte gehouden worden? Kijk op www.maaikoe.nl







2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Anita Oele-van de Grint.
    Groetjes
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anita, gefeliciteerd met de leuke gift. En Maaike, bedankt voor het samen met de anderen organiseren van de groeps giveaway. Echt leuk en zo leerde ik weer een paar nieuwe blogs kennen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen