Home made



Een blog over heel veel soorten handwerk, van haken tot stempelen (en weer terug...)


woensdag 4 maart 2015

Maaikoe 1 jaar!

Net is mijn 12e nieuwsbrief uitgegaan....
Dat betekent dat Maaikoe deze maand 1 jaar bestaat.
Op 10 maart 2014 ging de website online.
Wat was het spannend om die eerste bestelling te krijgen.....
Ik bleef maar op mijn telefoon kijken of er al een bestelling was.
Inmiddels zijn we heel veel bestellingen verder maar iedere keer is het weer een verrassing wat er besteld is, welke kleurencombinaties zijn gekozen, enz.

 In het kort:
* Er zijn heel veel kleuren Simply Soft bij gekomen.


* De boekenafdeling wordt langzaam ook uitgebreid. De dikke dames staan er nu ook bij!


















* Scheepjes Bloom staat online. 100% katoen, haaknaald 5, 24 mooie kleuren!



* Er zijn nieuwe kralen.
* Binnenkort komen er weer nieuwe knopen.
Dit keer grote kokos knopen in vier verschillende kleuren.
* Naast de wolwinder nu ook parapluhaspels.
* Klaj Keramiek heeft er weer een nieuwe yarn bowl (garenkom) bij.









Er staan nu twee verschillende maten mini flesjes online.

Leuk om een ketting van te maken door middel van een oogje in de kurk (de oogjes staan ook online) of een wensenflesje.
* De haaknaalden met licht zijn onderweg en worden begin volgende week verwacht.



Feestje
Als actie voor deze feestmaand heb ik het volgende bedacht. 
Bij iedere bestelling vanaf EUR 10 (zonder verzendkosten) krijg je een zakje met daarin genoeg Red Heart Soft garen, een lint (kan een andere zijn dan op de foto), een speld en het patroon voor de bloem.
Wat is een feestje zonder broche.....
Je moet hem alleen nog wel even zelf maken.
















Daarnaast doet ieder factuurnummer afgegeven in de maand maart mee met de verloting voor een set Opry Soft grip haaknaalden!















Op 1 april maak ik op dit blog (www.maaikoe.blogspot.nl) bekend wie er heeft gewonnen en stuur ik de set haaknaalden naar je op.
Ik zie je op http://www.maaikoe.nl!!
Groet,
 Maaike

2 opmerkingen:

  1. Kan hetkloppen dat ik geen afbeeldingen kan zien... :-(

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen