Home made



Een blog over heel veel soorten handwerk, van haken tot stempelen (en weer terug...)


vrijdag 15 februari 2013

Na de klokken, kasten en wekkers....

Een hele tijd geleden ben ik begonnen met mozaieken.

Natuurlijk moest ik weer meteen alles "hebben" wat er nodig was voor deze hobby (kleine afwijking van mij). Dus alle mogelijke steentjes, tangen, vulmiddel, sponsjes, snijtang, lijm en ga maar door, en toen ik alles had, heb ik geloof ik, naast het standaard dienblad, twee schilderijtjes gemaakt en kwam ik er toen achter dat ik kennelijk niet genoeg fantasie had om hier iets van te maken.

Hup, alle tegeltjes weer op marktplaats en op zoek naar een nieuwe hobby.

Ik buk nu nog wel steeds voor stukjes tegel die op de grond liggen. In mijn jaszakken zit altijd wel een stukje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten