Home made



Een blog over heel veel soorten handwerk, van haken tot stempelen (en weer terug...)


maandag 23 februari 2015

Caron Simply Soft

Caron Simply Soft

Sinds kort verkoop ik ook Caron Simply Soft. Daar ben ik zo blij om want het is echt super fijn garen om mee te haken.

Ik heb er naast omslagdoeken, sjaals enz. ook deze deken mee gehaakt.




Het patroon komt van de Scheepjes CAL 2014 en is gemaakt door Marinke van A Creative Being. Meer informatie vind je hier:

http://winkieflash.nl/scheepjes-cal-2014/

In twaalf weken maak je een enorme stapel met vierkantjes die in de laatste week aan elkaar gehaakt gaan worden met als finish natuurlijk een mooie rand.



Het was wel even door haken want in een week moest je zes vierkantjes haken. Er waren natuurlijk van die fanatiekelingen die dat als lang voor het volgende patroon kwam klaar hadden maar bij mij was het toch wel vaak krap in de tijd.



Zou je er nu aan beginnen dan kan je helemaal je eigen tempo aanhouden want alle patronen staan online en is er ook geen deadline meer.

Wil je jouw deken ook haken van Simply Soft? Dit garen kan je nu dus vinden op www.maaikoe.nl.




Er komen in de loop van het jaar nog nieuwe kleuren bij maar zoek je nu al een bepaalde kleur? Laat het me weten en ik ga voor je op zoek.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten