Home made



Een blog over heel veel soorten handwerk, van haken tot stempelen (en weer terug...)


woensdag 17 april 2013

Notitieboek met vilten omslag


Ik heb (onder andere)  een notitieboekjes/schriftjes tik... Dus toen ik deze mooie notitieboeken tegenkwam, was ik verkocht.


Ze hebben een vilten omslag die natuurlijk schreeuwden om een gehaakte versiering!


Ik heb verschillende kleuren, grijs, roze en groen. De grijze heeft een Japanse bloem erop, de roze heeft drie bloemen in verschillende kleuren paars en de groene heeft nog geen versiering. Ga ik nog over nadenken wat ik daar mee ga doen.



Ze blijven gemakkelijk open liggen en de vilten hoes is er af te halen. Makkelijk toch?

De maten zijn ongeveer 21 cm bij 15 cm, past dus in iedere tas.


 
Iemand interesse om er een te kopen?
 
 

2 opmerkingen:

  1. Ja leuk zijn ze he, ik heb er ook een gekocht en zelf de hoes gebruikt om mijn tablet in te doen super handig
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik! Kan je me verstellen wat ze kosten, en of je ze nog hebt? mailen kan naar destoffeltjes@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen