Home made



Een blog over heel veel soorten handwerk, van haken tot stempelen (en weer terug...)


woensdag 27 februari 2013

Kaarten maken

Kijk, ik ben geen held in het maken van kaarten of bijzonder creatief maar leuk om te doen is het wel!

Bij alle kaarten maak ik ook weer een envelop zodat het een leuk setje wordt.

Ik gebruik echt van alles. Masking tape is leuk (nee nee, correctie, echt geweldig)! Ik kreeg op Twitter een leuk idee van Miss Honeybird. Zij had eieren beplakt met dunne strookjes tape wat een heel mooi resultaat gaf dus meteen geprobeerd op een kaart!

Bij de Gamma hebben ze van die leuke proefstukjes behang (sorry Gamma), wat leuk is om te knippen en plakken. Voordeel is wel dat ik nu echt een rol behang wil kopen, zo mooi is het! Het lijkt op een Japanse Kers. Nu dus nog leren behangen....

Voor het papier van de enveloppen heb ik bij Vlinders in je Buik een mooi wrapping paper book gekocht. Bijna te mooi om te gebruiken en het nare is dat er nog twee andere boeken zijn maar dat kost geld hè.....

De enveloppen-mal komt weer bij Winkel van Papier vandaan. Het is een soort houten plankje waarlangs je moet tekenen, knippen, plakken en voilà.... envelop!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten