Home made



Een blog over heel veel soorten handwerk, van haken tot stempelen (en weer terug...)


vrijdag 15 februari 2013

Spaar en verzamel tic...

Eerlijk gezegd heb ik een spaar-tic...... Het gaat met vlagen en de onderwerpen zijn zeer verschillend.

Mijn hele huis stond vol met serviezen, wekkers, enz. Vele hobby's zijn al voorbij gekomen en bij iedere hobby moet natuurlijk van alles aangeschaft worden.

Op dit moment heeft alles zich geconcentreerd tot een kamer (mijn eigen hobby-kamer). Heel goed idee, heeft niemand er verder last van en ik heb een eigen paleisje waar ik helemaal los kan gaan.

De serviezen zijn of verkocht of staan ingepakt in een kast. Mijn voorkeur ging uit naar het mooie oude Beatrix servies van Société Ceramique Maestricht. Het is wit met allemaal blauwe bloemetjes.



Natuurlijk ontbraken ook wat mooie oude Mosa serviezen niet maar zoals gezegd, die staan in de kast en die tic is even afgezwakt.... (denk ik)... ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten