Home made



Een blog over heel veel soorten handwerk, van haken tot stempelen (en weer terug...)


vrijdag 15 februari 2013

Tatatatataaaaa

... en nu ben ik aan het haken (en stempelen en kaarten aan het maken, zucht) maar haken is het leukst. Ik begon met Zpagetti maar dat is zwaar en niet zo veelzijdig wat mij betreft (natuurlijk wel alles voor aangeschaft, dikke haaknaalden, verschillende soorten en kleuren Zpagetti en de boeken).

Ook nog een blauwe maandag aan fotograferen gedacht, camara met alles erop en eraan gekocht (ja, beetje vreemd) maar nu met het probleem dat ik de camara niet buiten de tuin durf mee te nemen. Staat zo stom als je met zo'n enorm ding om je nek buiten de vogeltjes aan het fotograferen bent. Is nog een dingetje, moet ik nog even overheen zien te stappen....

Mijn haaksels komen o.a. uit de boeken van Christel Krukkert (heb net haar nieuwe boek Haakparty op de boerderij besteld), Tessa van Riet (Amigurumi) en van heel veel blogs van lieve mensen die hun patronen delen.

Nu staat het huis vol met gehaakte beestjes maar gelukkig verkopen die ook goed op Marktplaats (lang leve Marktplaats)!

undefined

Geen opmerkingen:

Een reactie posten